بهترین متخصص واریس در اصفهان

هزینه لیزر واریس پا

 

هزینه های درمان یکی از پارامترهای مهم در درمان است و هزینه لیزر واریس پا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

.دراین مقاله ما به شما کمک می کنیم تا هم درمورد درمان واریس  بوسیله لیزر واریس و نیز درمورد هزینه لیزر واریس پا مطالبی را بدست آورید.

.آیاواریس عوارض و پیامدهای زیادی دارد؟

بسیاری از بیمارانی که به بهترین متخصص واریس اصفهان( بهترین دکتر واریس خوزستان ) ( دکتر هادی زاده ) مراجعه می‌نمایند در مورد هزینه لیزر واریس پا و نیز عوارضی که در اثر واریس و نارسایی‌های وریدی ایجاد می‌شوند سوال می‌کنند.

در ادامه این مقاله به بررسی این موضوع مهم می پردازیم.

هزینه لیزر واریس پا در اصفهان

هزینه درمان واریس با لیزر در همه جا و از جمله اصفهان تابع مقررات و شرایط گوناگون است. در مرکز واریس اصفهان بهترین دکتر واریس(بهترین دکتر واریس خوزستان ) (دکتر هادی زاده ) باکمترین هزینه به درمان کامل نارسایی های وریدی و واریس می پردازند.

عوارض واریس

در نظر گرفتن واریس فقط بعنوان یک مشکل زیبایی ساده ، یک اشتباهراهبردی است. بیماری واریس یک بیماری پیشرونده وپرعارضه با تمام علائم و مشکلات هر بیماری مهم دیگر است. واریس و نارسایی‌های وریدی اغلب منجر به عوارض شدید می شود. اصلی ترین عوارضی که ممکن است ایجاد شوند را در ادامه همین مقاله پی می گیریم.:

ترومبوز وریدی

ترومبوز وریدی درحقیقت انسداد ورید توسط یک لخته خون است .این لخته خون از حرکت طبیعی و نرمال خون جلوگیری می کند. اصطلاح “ترومبوز” به ایجاد توپی لخته دروریدهای عمقی اشاره دارد. یکی از دلایل اصلی ترومبوز ، می تواند کند شدن جریان خون در اندام تحتانی باشد. در حالت نرمال، خروج خون از پاها تا حد زیادی به عوامل مختلف و از جمله کار عضلات ساق پا بستگی دارد. بنابراین، کاهش فعالیت بدنی (مثلاً استراحت در بستر) ممکن است منجر به کندی جریان خون شود .

کندی و رکود خون:

کندی جریان خون  یکی از عللی است که به تشکیل لخته های خون کمک می کند. علاوه بر این، در هر شرایطی که با ضربه یا برش و فشار همراه باشد (جراحی، ضربه، زایمان)، بطور معمول لخته شدن خون افزایش می یابد. این موضوع در واقع یک مکانیسم دفاعی است. این  مکانیسم، بدن ما را از احتمال خونریزی باز می دارد.
بایدتوجهداشت که، افزایش انعقاد نیز در هر بیمار وجود داشته باشد می تواند به بروز ترومبوز کمک کند. بطورمعمول، لخته معمولا به صورت حاد ظاهر می شود. دربیماران مبتلا به  لخته درد در ساق پا، تشدید شده با فعالیت بدنی، راه رفتن و تورم اندام آسیب دیده بطور معمول دیده می‌شود.

خطرات ناشی از لخته های خون:

خطر مهم ناشی از لخته های خون،ایجاد آمبولی ریه است. این حالت، وضعیتی است که یک لخته خون جدا شده مجرای شریان ریوی را مسدود می کند .اگر رگ مسدود شده رگی باشد که از طریق آن خون زیادی برای برای اشباع اکسیژن وارد ریه ها می شود، علائم زیادی رخ می‌دهد. بسته به اندازه لخته ای که به ریه رفته ، ترومبوآمبولی می تواند با سرعت زیادی ادامه یابد. مرگ در 30  درموارد شدید ، گاهی درابتدای ایجاد لخته‌های شدید، مرگ اتفاق می افتد. ترومبوز کوچکتر فوراً بیمار رانمی کشد، اما باعث اختلالات شدید تنفسی و گردش خون می شود. دربرخی بیماران ممکن است انفارکتوس ریوی ایجاد شود. دراینحالت ممکن است شخص نیاز به درمان در بخش مراقبت های ویژه داشته باشد. ترومبوآمبولی شاخه های کوچک شریانهای ریه ممکن است باعوارضی مثل ایجاد عفونت ریوی،انفارکتوس یا حتی نارسایی مزمن قلبی همراه است.
در بیشتر موارد، درمان ترومبوز ولخته های خون محافظه کارانه است. پوشیدن جوراب واریس برروی پا با بانداژ الاستیک وپوشیدن جوراب فشرده سازی مخصوص مورد تاکید همیشگی بهترین متخصص واریس اصفهان(بهترین متخصص واریس شهرکرد )است. رقیق کننده های خون نیز برای کمک به حل شدن لخته خون تجویز می شوند. در بسیاری از موارد، بهترین متخصص واریس(بهترین متخصص آمبولی ) ترومبوز رابه صورت سرپایی و بدون نیاز به  بستری شدن در بیمارستان درمان می‌کنند.

مداخلات

اگر با توجه به انجام سونوگرافی یا سی تی آنژیو گرافی مشخص شود که ترومبوز در ورید بزرگی در داخل لگن قرار داردممکن است نیاز به مداخله باشد. همچنین اگرخطر تکه تکه شدن، جدا شدن ترومبوز و ایجاد آمبولی ریه وجود داشته باشد، مداخلات پزشکی خاص ضروری است.

ترومبوفلبیت

ترومبوفلبیت ، التهاب دیواره ورید سطحی با تشکیل ترومبوس است که مجرای رگ را می بندد. ترومبوفلبیت با قرمزی و تورم در امتداد ورید درگیر، درد با درجات مختلف وسایر علائم ظاهر می شود. در اطراف سیاهرگ ترومبوز شده، بافت ها متراکم، متورم و در لمس دردناک هستند. در ترومبوفلبیت حاد، افزایش دمای بدن ممکن است رخ دهد. این افزایش دمای بدن گاهی اوقات خودرا با لرز نشان می‌دهد.

دربرخی موارد ترومبوفلبیت بنام واریکوترومبوفلبیت نامیده می شود. بنابراین بار دیگر تاکید می شود که علت اصلی در ترومبوفلبیت ها، در واقع  نارسایی‌های وریدی  وواریس است. بهمین دلیل است که بهترین متخصص واریس(بهترین دکتر واریس خوزستان ) (دکتر هادی زاده ) اعتقاد به درمان کامل و دقیق واریس دارند. بهترین روش برای درمان واریس، لیزر واریس است.

تشخیص

در صورت مشکوک شدن به ترومبوفلبیت، انجام تشخیص اولتراسوند در اولین ویزیت بیمار الزامی است. در بیشتر موارد، ترومبوفلبیت به صورت محافظه کارانه درمان می شود: درمان فشرده سازی، درمان دارویی، استفاده موضعی از پمادها و غیره. پانسمان کردن پا با بانداژ الاستیک یا پوشیدن جوراب فشرده مخصوص اجباری است. باتوجه به هزینه های درمان ترومبوز ولخته های خون ، هزینه لیزر واریس پا، در مقایسه با هزینه های درمان، بسیارکم می باشند. برای اینکه دقیقا بتوانید هزینه درمان واریس با در اصفهان را بدست آورید، با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید:
‌‌‌ 09211016462
03132242165

فهرست مطالب